Fredag

Ja, nu var det allt ett tag sen men min kropp har inte riktigt varit redo för bloggning. Vet att det låter som en usel bortförklaring men det är sant. Har inte känt mig bra till tusen och haft en del i skolan, men nu ska det bli ändring på det hela.
Just nu sitter jag och fördriver tiden, ska nämligen hämta mammsen på resecentrum om en liten stund då hon kommit hem från Kina :) Hon verkar ha haft det bra och jag är mer än avundsjuk på henne, men min tur kommer som småningom. Är riktigt sugen på London också, och en varm utlandsresa! För just nu känner jag mig allmänt frusen dygnet runt, men så som jag är tycker jag det är mysigt. Älskar höst och vinter, speciellt jultiderna. Därför spelar det ingen roll, men hade gärna åkt till något varmt ställe och värma upp mig. Får väl se hur det blir med det!
Förutom att jag är frusen, har jag en oförklarig träningsvärk i magen. Var på gymmet igår med Alex och självklart fixade han så att jag fick göra mördarmaskinen som jag försökt hålla mig borta ifrån... Men men, det är ju inget annat än bra men ändå, grymt ont nu iaf! Haha, men träningsvärk är ju också en bekräftelse på träning :)
Nej, nu ska jag krypa ner i sängen och tillbringa några minuter där innan pappsen kommer in och vi åker iväg. Saknar allt min lilla mammus, eller lilla och lilla hon är ju i stort sett större än mig haha. Men antar ni fattar haken, och imorgon blir det uppstigning vid nio för det är "Kina"frukost i vårat hus, utdelning av shopping samt mycket snack om Kinalandet. Det ser jag fram emot, så nyfiken som jag är!
Men godnatt, eller godnatt för stunden för än kommer jag inte somna :) Men er alla andra, sovgott och dröm sött. Hoppas otursdagen blev bra, med tanke på fredagen den 13:de. Själv har man varit orolig, med tanke på mamma och mormors flyg och bussresa! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0