Torsdag

En dag kvar i skolan, sedan helg! Dessutom har vi hemstudiedag på måndag, och jag är klar med det. SKÖÖÖNT!
Sedan är det bara tisdag, onsdag, torsdag och måndag, tisdag och halva onsdag kvar. Jag ryser nästan, så jäkla gött ska det bli med lov.
Och morgondagen kommer blir utmärkt, först skola som kommer gå snabbt med tanke på att det inte är jobbiga lektioner. Efter skolan ska jag bara köpa fritidskort, sedan hem hämta kameran, äta och lite saker för fotningen sedan åker jag förbi Erica och sedan beger vi oss till Hunneberg. Hon ska nämligen hjälpa mig med korten till min fördjupning inom misshandel och våldtäkt. Har några idéer i bakfickan, så det blir nog bra.
Lär bli andra fina kort på den underbara kvinnan samt en hel dle naturbilder. Det går ju inte att missa, så himla fint ute i dagsläget!
Så det blir fotografering, sedan antagligen något roligt på kvällen :) Och lördag blir det jobb, lite extra caaaaaaash och sedan vet jag inte och söndag Göteborg en snabbis!
Så det kommer nog blir en skön helg, och som sagt ledig på måndag.

Men nu ska jag rensa kameran eftersom blondinen i min hjärna har varit framme vid förre fotograferingen och ändrat format så endast 200 kort får plats på minneskortet. SURT!
Hörs nog till morgonen, PUSS!

  
Pics: Eriiiici ( när jag jobba och hon tog kameran, surt :( )
duktig är hon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0