Tisdag

Fysikprovet gick ganska bra och får hoppas på ett bra betyg, mer som har hänt är inget speciellt. Blev en skön stund ute i solen förut med varsin glass, och det var härligt. Äntligen har solen kommit tillbaka, och på SMHI verkar det som om det håller i sig! :)
Det sämsta med dagen var att Niclas kom på att vi måste rensa datorerna om vi inte köper ut dom, och om jag inte köper denna bör jag börja denna stund. Säger bara lycka till Mathilda! Datorn har verkligen inga filmer, bilder eller något annat så ingen match. Tss, om det vore så väl! Men nu ska vi vara glada! Skriver senare för nu ska jag kolla runt lite, pussar.

Blir ännu en sådan:
Dagens låt: Shoreline - Anna Ternheim
Dagens frisyr: plattat och flätad lugg
Dagens smink: Mascara och lite rouge
Dagens klädsel: Svarta chinos, och rosa blus
Dagens planer: Stan med Karin, sedan överby osv
Dagens saknad: Sommaren och min älsklings erica
Dagens drog: Äpple och Cajsas godis! :)
Dagens köp: Tuggummi och glass än så länge
Dagens tråkigaste: Fysikprovet
Dagens finaste: Cajsas kärlek till sin lover
Dagens måste: Ta ett par steg ute
Dagens mat: Frukost och skolmat
Dagens sjuka: Överenergi?
Dagens kärlek: Vädret!


En utav dom bästa, och hon saknar jag! :)

Dessutom, imorgon är det dags.. Lock i lock lock!

Kommentarer
Postat av: erica

du är bäst

2009-05-17 @ 17:12:16
Postat av: Anonym

du är!

2009-05-20 @ 17:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0