Tisdag

Jag fattar inte det där med att ladda upp bilder, det går ju fortfarande inte! Riktigt irriterande, men bilden kommer väl. Antingen ikväll, imorgon, eller nästa år vem vet?
Men nu ska vi bortse från det och skriva om någonting annat. Sitter nämligen på so lektion och ska jobba med geografi. Kika runt lite på internet, men fastnar man på någon hemsida om geografi? Nja, tror inte det. Kikade nyss på skor och nu är det facebook som gäller, så får kanske ta mig i kragen och sätta lite eld i röva.
Så hörs väl senare eller någon annan dag, eftersom jobbet väntar på mig så fort jag kommer hem. JIPPIE!
Men får tänka positivt, jag blir några tusenlappar rikare efter sommaren, vem tackar nej till det? Och dessutom är det ett lätt förtjänt jobb, inget vidare jobbigt.
Men som sagt, nu ska jag försöka jobba vidare och ge mig ett MVG! WOOHHHOOO, om jag bara kunde men måste försöka, jag har chanserna enligt Ubbepubbe :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0