Söndag

Söndag, och jag mår riktigt bra! En skön helg då jag samlat krafter och humöret har varit på topp varje minut! :)
En dag som denna har inte varit så händelserik, bara sovit och allmänt kopplat av och nu är det plugg som gäller.
Har runt fem stycken labbrapporter att skriva rent tills imorgon, med andra ord lika bra att börja. Och efter det blir det städning och fixa min ena garderob så jag får in mina skor där! Min mamma har nämligen blivit irriterad på att jag tar upp all plats i skoställen samt skogarderoben så måste ha dom i min egna. Och jag har faktiskt en halv över för i den finns det bara väskor i, därför passar det ju alldeles utmärkt! :) Som walk in closet men walk out closet? Ni fattar, haha.
Men ska återgå till plugget, måste hinna klart innan sex då chokladpuddingen jag lovat göra ska vara klar. Good luck for me.
Ha en skön dag, kanske skriver senare, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0