Tisdag

En solig dag som denna drog jag, Sophia, Niclas och Calle iväg en beställning på glajjor! Det är Kaney West stil, men inte helt "randiga"? Jag kan inte förklara, men dom var helt värda att köpa. 99 kr st, och eftersom S kom på idéen att beställa tillsammans slipper vi onödig frakt.
Något mer har knappt hänt idag, var nyss ute en sväng och ska snart hoppa in i duschen. Mina tankar for till, varför säger man hoppa in i duschen? Det gör man ju inte på långa vägar! Jaja, en dusch ska jag i alla fall ta. En lång dessutom, med musik och hela köret.
Imorgon blir det till att ha musik första och andra lektionen sedan sista blir det att ha nationella i franska. Fyyyyyyyyy! Kommer gå uselt om inte sämre, men efter det ska jag för en gångs skull träna. Det har jag lovat mig själv, och mamma är mitt vittne. Efter träningen, runt tre kommer A hit. Vet inte vad som händer men något lär det bli. Inte ett fullspäckat schema över en dag, men tillräckligt. De timmar eller minuter som blir över går endast till packning och plugg. Måste försöka plugga så mycket som möjligt innan jag åker, plus att jag måste börja tänka på att inte använda fel kläder så dom inte finns när jag väl ska packa för Hemsedal samt lite Berlin.

Nu väntar duschen på mig, om jag inte börjar nu kommer jag inte vara klar förens inatt. Ha en bra kväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0