Onsdag

Min nya design verkar ha hakat upp sig, ibland syns den och ibland inte. Fråga mig inte varför, för jag bär tyvärr inte på några tekniska egenskaper. Men jag har försökt så gott det går med min hjärna verkar inte få ordning på problemet, så ni får stå ut. Det rättar nog till sig så småning om!
En dag som denna har jag tyvärr inte så mycket att skriva om, och det förkommer tyvärr väldigt ofta.
Idag har jag i vilket fall varit i skolan som vanligt, sedan tog jag, Amanda och Sophia oss en promenad till stan istället för den varma och trista bussen. Det tog oss runt en kvart att gå i det extremt fina vår vädret, riktigt härligt var det. Jag tog faktiskt av mig jackan, och jag är inte någon person som ofta går "lättklätt" utan tar bara av mig om det verkligen behövs. Kanske lite dålig formulering, men hoppas ni förstå. Jag är med andra ord en kallblodig människa.
Vi strosa runt på stan, tog ut ett recept ifrån Apoteket sedan tog jag och Amanda bussen hem och Sophia gick till sin pappas restaurang. När jag väl var hemma ifrån resan med bussen mötte jag på Jesper som satt hemma hos oss och smittade våra möbler. Han hade nämligen blivit extremt förkyld över natten och mamma tyckte han skulle vara här istället för att vara hemma själv. Inte jätte snällt emot mig som snart ska åka, för vem vill bli sjuk nu när det endast är några få dagar kvar? Men det var i vilket fall trevligt att se honom, gör inte det så ofta nu efter att han inte bor hemma. Fast han har faktiskt bott hem ifrån några år nu men ändå.
Det hände faktiskt inte så mycket en vårdag som denna, har endast gjort min engelska läxa nyss och fått den rättad av Malin. Har dessutom börjat på de andra läxorna, kommer missa mycket nu fyra veckor frammåt!
I vilket fall har dagen varit helt okej, och påtal om inget har jag hittat klänningar jag kan tänka mig att ha på avslutningsmiddagen!
Nu ska jag gå och hämta mig en piggelin, är grymt sugen på något sött!
Puss! :)

Två av de klänningarna jag hittade och som jag kan tänka mig att köpa:

Första: 598 kr     Andra: 545 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0