Måndag

En bra början på en ny vecka! Skolan var helt okej, så mer om det har jag väl inte att säga. Efter skolan tog jag mig ner till stan och kolla en grej, sedan gick jag till m&m. Åt lite och försökte få med dom till Torp, men ack ack! Så jag blev lite sur haha, var faktiskt cp trött också. Jag gick iaf den korta biten till torget, fyllde på mitt kort sedan åkte jag hem. Innanför dörren möttes jag av ett kuvert: Öckeröds Gymnasium.
Mitt hjärta började banka, vad i helsike är det här?
Jag öppnade sakta brevet och vips, där stod det att jag är utvald att vara en av de sökande till skolan. Men det ökade mina chanser en liten aning, fast jag tror fortfarande inte att jag kommer in. Men man ska aldrig sluta hoppas, eller hur?
Jag tog några danssteg till mitt rum, som faktiskt var mycket väl städat för en gångs skull. Blev mycket överraskad av det jag såg, och mer idag har jag inte gjort. Gått igenom lite NO, sedan har jag precis ställt in en plåt kolakakor i ugnen. Mums, jag längtar verkligen. Skulle inte förvåna mig om klockan alldeles strax ringer och jag får springa ut och ta ur dom i ugnen, samt känna den där gooooda doften.
Morgon dagen ser inte direkt så fullspäckad ut heller, tar dagen som den kommer så att säga. Men troligtvis blir det Torp med Mallan på onsdag, äntligen får jag kanske tag på jackan jag eftersöker.

Men nu piper klockan och jag kan inte vänta en sekund till att proppa i mig mååånga kakor.
Ha det bra, PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0