Fredag

Heeemmmmmaaa! Det har varit en riktigt härlig tur till Norge, men dagarna for snabbt förbi. Men nu är man hemma, nästan dags för att packa om. Känner mig inte riktigt peppad för Berlin, och jag är inte ensam. Hade hellre velat vara kvar i Hemsedal, men det blir nog roligt när man väl är där.
Bilder kommer senare när jag kommit hem, för just nu måste jag göra klart uppstatsen i musik. Har inte börjat än och det är dead line idag, riktigt härligt. Men vafan, nu ska man tänka positivt :)
Dagen idag kommer inte endast förbrukas med att packa upp väskor, ska faktiskt till Karin en stund också. Annars vet jag inte vad som händer, men nu måste jag jobba samt slå Amanda för alla äckligt fula bilder hon lägger ut på mig. Ha deeeeet!

Kommentarer
Postat av: amanda

vet allt att du tycker om mig innerst inne!

2009-03-27 @ 13:08:35
URL: http://amandaibland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0