Fredag

Jag kan väl redan påpeka att jag inte är på det bästa humöret för att blogga. Men måste skriva lite iaf, eftersom jag snart åker min väg och bloggen kommer vara död några dagar.
Som sagt blir det Hemsedal på söndag, och vad jag längtar. Jag längtar alltid efter att åka till fjällen, har dock mest varit i Lofsdalen och blivit hemmakär men i Hemsedal har jag också varit. Har varit lite varstans men dom sista åren har vi övertagit stugan och nu är vi ändast i ju Lofsdalen. I vilket fall ska det bli riktigt härligt att äntligen få ta på sig alla varma kläder, pjäxorna och skidorna och sedan dra ut i backen.
Förutom all skidåkning kommer allt annat också vara helt underbart. Och jag lovar er, kamerorna ska vara med mig över allt. Om jag så är ute i backen som inne i duschen.
Kanske inte riktigt det sistnämnda men ni fattar vinken, jag tar iaf med mig både systemen och digitalen. Lite svårt att åka runt på en systemkamera? Både dåligt för kameran och mig, haha! Därför får min lilla diggis följa med.
Så en dag som denna har jag inte gjort någonting, var på Överby en snabis och köpte migrän tabletter samt kollade på nya termobyxor. Jag vill ha hel bruna inte rutiga, svarta eller gråa! Lite kräsen är denna dam, men jag hitta inget så får helt enjelt försöka överleva :)
Nå väl, när jag packade lite och laddade min mp3, och sedan skulle sätta på den för att se hur mycket jag behövde ladda mer så såg jag...
Min underbaring har dött, den laddas bara ur/kan inte laddas. Så nu har jag ingen mp3 inför resorna, får sno min brors.
Men den är ju ändå riktigt bra, den kan ju spela högt också så vem vet. Våran stuga kanske blir den såkallade partystugan!
Samt ska jag och Amanda hålla utkik efter lite nööörskar, kanske vi hittar någon? Haha, inte för jag vet vad jag ska göra av med en norsk men ändå. Vi ska i alla fall på after skiin, fastän det är 45 års gräns..
Men nu ska jag sluta skriva, skriver bara som en kratta och har inget roligt innehåll.
Ni får ha en bra fredagskväll, själv ska jag strax lägga mig till kojs. Skriver imorgon, pussar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0