Tisdag

Jag är fortfarande halvt sjuk, och orkar inte göra mycket. Har visat mig ute ca två gånger idag, eller nej fyra faktiskt. Mamma tvinga med mig ut för frukost, som bestod av jordgubbar, mjölk, grädde och socker! MUMS!
Sedan blev det fika runt tre och då tvinga hon också ut mig, sedan har jag endast gått till bilen och från bilen sedan tvärt om. Var nämligen nyss på kalas, min kära mormor fyller nämligen 70-år idag, grattis till henne! :)
Hade tänkt att vara hemma hela kvällen, men kunde faktiskt inte missa hennes kalas. Så imorgon får vi hoppas på bättre tider, kan kanske ligga ute och gotta mig istället för i soffan. Vi får väl se vad min kropp orkar! Well well, nu väntar halstabletterna på mig, och kanske någon jordgubbe som vill smita ner i min "tomma" mage. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0