Måndag

Förlåt mig för den konstiga uppdateringen igår men Karin kom och blev uppsittande med henne någon timma eller två. Men det är roligt det med!

Men idag, så slank ett brev hem i våran brevlåda. Jag, som var på utställning på Folketshus visste inget om detta men min mamma och pappa åkte fort till närmsta postuttag för att hämta ut det paket som kommit. Gissa vad? Jo, ett par nya Reebok skor! Vann nämligen ett par nya på Cosmopolitan och dom var faktiskt snygga. Jag gillar nämligen inte Reebok skor, men dessa var faktiskt snygga. Röda med vita sömmar osv, får visa kort när dom är på! :) Så det sken upp min dag, riktigt kul faktiskt.
Och för att blir mer glad, det är inte många skoltimmar kvar på nian! GUD VAD SKÖÖÖÖÖÖNT! Sedan väntar dock tre år till, men dom ska faktiskt blir roliga. Därför känner inte jag någon panik eller ångest, utan mer spänning. Inte illa av mig va? Haha, jaja nu ska jag faktiskt bli social med min familj igen. Både Jesper, Malin, Hannes och Karin är här så måste ju umgås lite med dom. Ska dessutom till Liseberg med dom på Torsdag, skoooj!
Så natti för er som ska sova, annars puss och hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0