Lördag

Det har varit jobb, slapp och allt som det ska vara på ett sommarlov nu denna helg.
Dagarna har varit riktigt bra, Liseberg var grymt kul som sagt och igår hade jag en riktig fredagskväll. Mjukisbrallor, goooodis, dricka och en riktigt bra tjejfilm! MUMS!
Såg dessutom Twilight igår, och jag vet jag är seg som vanligt. Men har faktiskt boken hemma sedan typ tre år tillbaka så kanske bör läsa den? Filmen var i vilket fall helt grym! Säger som alla andra, att den bör ses.

Och idag har det varit jobb till klockan åtta, och nu ska jag alldeles strax duscha och göra mig iordning för lite party i vbg! Efter det blir det att sova i ett underbart hus :) hihi, och Erica sover där med. SKOOOOJ! Så nu borde jag städa lite i mitt rum och senare börja fixa till mig. Så vi hörs, puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0