Fredag

Nu var det sommarlov! Eller har haft det sedan onsdags men inte haft tiden att skriva, kom inte hem allt för sent i onsdags därför att kvällen inte blev så som det var tänkt. Men men, igår var jag iaf på Liseberg och det var riktigt kul faktiskt. Fast det är det väl alltid när man är där? I vilket fall, har jag inte kunnat skriva pga av det. Men nu är jag här, lycklig som alltid men kanske en aning gladare!
Men att ha gått ur nian, det känns faktiskt lite läskigt. Och att börja gymnasiet? Är jag verkligen så gammal att gå där? Man får ju sig en funderare, fast att jag är född 1993 är ju sant. Därför behöver jag inte oroa mig, men man känner sig fortfarande inte så "stor". Som sagt lite läskigt! Men nu ska jag duscha och fixa bilder, sedan dra mig vidare :) Pappi kom nämligen nyss hem och han måste snart köra mig, därför att han ska GOLFA. Ovanligt? Njae, inte direkt kan man säga. Men det är roligt för han :) Skriver antagligen imorgon, puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0