Tisdag

Då var man tillbaka igen! Och inte allt för mycket har hänt sedan sist, endast kollat film, ätit god mat, varit på Reseröds samt fotat lite. Dessutom var jag nog inte den enda som tittade på Michael Jackssons minnesstund. Det var riktigt fint måste jag påpeka, och bra tal ifrån varje person. Man blev väldigt tagen, om inte annat när hans dotter sa ungefär:
Sedan jag var född har han alltid varit den bästa pappan. Jag älskar honom.
Sedan brast hon ut i gråt, och det gjorde jag med. Helt otroligt egentligen att barn kan ha ett sånt inflytande på en, att det dom säger kan ge en tårar. Men det var nog inte bara hennes mening som fick mig tankeställare, utan flertal andra. För vem har inte haft fördomar för denna king of pop? Jag tror nästan att alla har det, förutom dom som verkligen kände honom. Han var säkert inte den människan som media påpekade, han var säkert en underbar pappa, son, bror, vän och artist, och inte någon pedofil eller annat. Men nu är det försent för honom att höra dessa ord, men som en av hans närstående sa: Nu får han äntligen vara i fred, vila i frid.
Och det har han rätt i, för det är sanningen. Plus att jag hoppas att många andra börjar tänka på vad man säger, inte ge ut falska ryckten som faktiskt kan skapa en obehaglig känsla i den utsatta. Man ska helt enkelt hålla sig till sitt eget liv!

Det var mina sista ord för detta inlägg, det blir säkert uppdateringen imorgon. Försök att njuta av kvällen, puss och godnatt för er som ska sova!


Denna bild är värd att vara på denna plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0