Måndag

Nu har man kommit hem ifrån ett par sköna dagar ute på Tjörn! Det var endast sol och bad som stod på schemat men eftersom vädret blev sämre igår fick det bli jordgubbsplockning! Fick med oss många hinkar hem men varken jag, mamma, Jesper eller Malin klarade av det pga utslag ifrån plantorna. Men men, i vilket fall åkte vi hem idag men tog oss en sväng förbi torp på vägen hem. Vi skulle egentligen åkt till Resteröds men det var stängt så det blir det till morgonen istället. Nu orkar inte jag skriva mer, ovanligt? Haha, men bilder kommer när jag lagt in dom på min dator. Än så länge får ni ha en riktigt bra dag! Pussar, jag skriver förmodligen imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0