Måndag

Det har snart gått en vecka sedan jag uppdatera, herre jesus! Det är nog rekord tror jag, eller?
Men men, dagarna har varit speedade så inte riktigt haft en massa tid till att sitta vid datorn. Men nu är jag här, dock värm och trött men jag är fortfarande här!
Och, om några timmar drar Mathilda Granlund till Stockholm, ska bli riiiiktigt härligt faktiskt! Kommer bli sjukt mycket fotografering, mängder av shopping och en hel del mer. Så et tackar man inte nej till må jag lova :)
Påtal om fota, så var jag och mina närstående tjejer ute och fotade. Jag, Malin och Karin tänkte åka till Stoe Vektor vid Hjärtum, men efter två timmar vände vi och åkte till Åkerström istället. Vi hittade helt enkelt inte, förstår inte hur svårt det kan vara med att hitta en sjö men vi lyckades att inte finna den!
Så nu kommer lite bilder, inte redigerade eller något men who cares? Ni får helt enkelt blunda om det ser helt förjävligt ut.

Har inte så mycket mer att säga, ska strax bädda rent sängen och sedan lägga mig. Blir uppstigning runt sju imorgon, och det kan jag lova att varken min kropp, hjärna eller något annat i mig är van vid! Men jag hör av mig efter Stockholm, och då lovar jag att bilder kommer. Ha några super härliga dagar och jag själv lär ha det. Puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0