Måndag

Är riktigt dålig på att uppdatera! Men det var en fartfylld dag igår, träffade nämligen Erica som kommit hem ifrån Danmark. Vi tog oss en fika, sedan en tripp till Överby och efter det blev det bio för hela slanten! Dock inget bra, såg på Brüno och den var lite föööör mycket om man sammanfattar det så. Men men, ändå värd att se! :)
Så om denna dag, inte hänt någonting! Kortfattat och sant, men vissa dagar är det underbart med helt rent av slapp!

Men om jag ska vara extra tråkig blir det inga bilder ifrån äldre tider, får bli en annan dag för jag är inte på super duper humör. Och jag har ont samt trött, så få bli mys i sängen tycker jag. Men vi hörs nog imorgon, beror på vad jag och Malin hittar på, med andra ord när jag kommer hem. Men ha en bra kväll/natt och en skön morgondag. Pussar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0