Lördag

Åker strax till stugan tills imorgon, min bror ska nämligen ha kompisar här och behöver ändå dit för vissa saker. Så därför blir det övernattning där, ska bli riktigt skönt och avkopplande!
Så, jag kan tyvärr inte skriva så mycket mer idag och ikväll utan ett inlägg kommer förmodligen imorgon. Dessutom kanske det kommer bli uppdatering av bilder också, beror mest på om jag har tid för redigering! Men ha en super härlig och regnig helg, så hörs vi imorgon. Puss puss! :)


HAHA DET VAR INTE IGÅR! Men regnet fanns då också, och jag lovar att gamla bilder kommer upp här inom kort, nu när jag börjat använda min laptop istället för skollaptopen jag hade förut! Enjoy! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0