Utmattad x2

Min utmattade kroppsrörlighet är fortfarande kvar och detsamma gäller med huvudvärken. Blir nog att stanna hemma imorgon med, jag kommer seriöst inte att orka sitta på lektion så som jag mår nu men vi får se. Men men, varje dag är inte den bästa. På tal om inget fick vi idag hem en liten katalog ifrån Ellos, det var välkomstpriser och mitt shopping humör höjdens till en hög nivå. Funderar på en jacka, en tröja, en väska och en tunika eller kanske två. Något mer har inte direkt hänt idag, har mest halvsovit hela dagen och datorn orkar jag inte med. Det är nästan första gången jag inte har suttit vid datorn när jag är hemma och ensam, men jag orkar helt enkelt inte och nu känner jag att det är för mycket snack om mig hit och dit. Nog talat om trötthet, nu blir det till att lägga sig igen och kolla på House och läsa klart SOLO.
Hörs kanske senare, får se med det. Puss :)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag visar dig hur du tjänar mycket pengar på din blogg. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0