Fullpackad

Denna blogg är inte längre någon med fullpackad av text. Därför har jag tänkt att det mest kommer synas bilder. Kanske inte allt för många, men någon gång i veckan. Med det måste jag också ta mig själv i kragen och börja fota mycket mer. Jag ger mig inte själv tid till att göra något som jag verkligen tycker om. Nog prat om det, imorgon är det skol start och jag känner mig inte direkt taggad till det. Men nu ska jag ta mig en efterlängtad dusch, sedan vara lite social med mina föräldrar. Dom åker som sagt imorgon till Afrika, och jag känner mig jävligt avundsjuk. Men men, dom har varit gifta i 20 år detta året så lite lyx måste dom väl få. Nu "tjatar" Karin om att jag ska duscha så hon kan ordna mitt hår och sedan tvärt om. Så får väl helt enkelt följa hennes order, ha en bra kväll och en bra skolstart. Hej hej




Bild ifrån Lidköping turen, ena ifrån Gardesanna och andra när vi sitter i bilen. Ni lär märka kvaliten.

Kommentarer
Postat av: amanda

vilka härliga bilder vännen!

2009-01-09 @ 13:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0