Teknisk

Vem är teknisk? Jag tror att detta stämmer in på mig. Jag fick en idé att koppla in högtalarna från våran "stora datorn" till min laptop, jag klarade av det. Iförsej med lite hjälp ifrån brorsan men ändå. Så just för tillfället sitter jag och njuter av ljudet, samtidigt som jag försöker klura ut hur jag ska klippa mig imorgon. Har fortfarande lust att klippa av håret igen, men inte denna gång. Ska låta det sparas ut(det har faktiskt växt 10 cm på 3 månader) och det är fort för mitt hår. Malin försöker få mig att klippa lugg, men det går jag inte riktigt med på. Kanske någon variant av det, men vi får se på det. Orkar inte lägga tid på det, insidan som räknas eller hur? Haha, vi får väl hoppas. Men men,j ag vet också att uppdateringen är dålig och allt i den stilen. Men jag orkar verkligen inte lägga krut på att sitta och skriva hela tiden, det kan bli mer nu när skolan börjar. När man blir för uttråkad på raster och lektioner, så nu slutar jag med detta inlägg också. Ska fortsätta att läsa SOLO, känna mig riktigt "tjejig" för en stund. Det kan man inte få för mycket av! Ha det bra, hej hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0