Torsdag

Dålig uppdatering, jag vet. Men har helt enkelt inte haft tanken på det, eller jo på sätt och vis kanske. Fast ändå glömt av senare, så det har helt enkelt inte blivit av. Något under veckan som hänt är väl inget speciellt, prov i tisdag som gick sisådär sedan prov idag som också gick runt de orden. Idag har jag också varit på överby, köpte skorna och en tunika plus present åt Malin som fyller 20 år idag. Det var nog allt ja, men ska köpa mig lite annat någon annan dag!
Imorgon blir det nog bara kalas, kanske ut lite också. Så mycket mer inplanerat för helgen finns det inte, vet att jag ska göra någonting på lördag men kommer inte ihåg. Fruktansvärt irriterande!
Orkar inte riktigt skriva något seriöst, bra eller långt inlägg. Är verkligen lat och trött, har fortfarande migrän liknande sen igår. Lika bra att slå mig ner i sängen och inte göra någonting, ha en bra kväll iaf. Pussss

Grattis Mallan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0