Söndag

Godmorgon helt enkelt, idag har jag äntligen kunnat sova längre än nio/halv tio. Varenda dag denna vecka har jag blivit pigg och vaknat upp runt nio, och jag som brukar sova till tolv om jag har möjligheten. Så det gjorde jag idag, vaknade mest utav att telefonen som ringde. Karin behövde lite hjälp till idéer för hennes redovisning med alla foton, och helt plötsligt kom vi fram till att vi åker och fotar idag. Därför sitter jag med ett blött hår och en handduk över axlarna, somna tyvärr med blött hår igår så det står ju åt alla håll och kanter. Vet inte heller vad jag ska ha på mig, vädret ser fint ut men det är fortfarande lite snö/frost liggandes till mark. Hittar säkert på något, och nu måste jag faktiskt göra i ordning mig. Lägger antagligen in lite bilder sen om det blev bra, hej hej.


En liten illustration för inlägget, bildet är ifrån när jag fick ställa upp att bli fotograferad med Karins nysydda klänning.

Kommentarer
Postat av: Emma Grahn

finaste ungen :)

2009-02-03 @ 22:37:01
URL: http://grahnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0