Söndag

Peppad inför en skoldag efter ett lov? Ohnej, det kan man inte säga. Sitter mest och deppar, jag vill verkligen inte tillbaka till skolan. Men kanske det är bra ändå, få lite struktur på livet och vardagen. Om inte minst, ju fortare skolan startar ju närmare Hemsedal, Berlin och Lofsdalen kommer jag! Ska bli riktigt härligt, som jag säkert redan sagt i femton inlägg tidigare. Jaja, lovet har iaf varit bra. Behövligt om inte annat, mest vilat upp mig och bara inte gjort någonting ungefär. Men skönt är väl det också, och en dag som denna har inte heller varit så händelserik. Har varit på överby, hitta en tröja och kikade på en kjol som jag åter igen ska kika på imorgon. Mitt kort är ju fof spärrat till tolv i natt, så får helt enkelt köpa tröjan imorgon! Mer som hänt under dagen är väl mest flytta över saker till mitt uppfräschade rum och pluggat, så matten är nu klart och sitter i hjärnan! Bara några grejer jag får förstå imorgon på lektionen, sedan har jag kollat igenom so:n som gick sådär kan man väl säga. Men men, har ju 4 dagar på mig?
Nu ska jag faktiskt sluta skriva och försöka stänga av datorn i tid för en gångs skull.
Godnatt, när ni väl ska sova. Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0