Söndag

Jag har nog aldrig sovit såhär gott som dessa nätter ifrån fredags, Hannes säng har något extra vill jag lova. Funderar på att ta in den i mitt rum, men då lär det blir en hel del tjaffs och väsen på Syltevägen. Får helt enkelt smöra lite för mamma och pappa, säga att min rygg gör ont eller något. Lite ful får man allt vara! Gårdagen var inte så händelserik, min bror var här så mycket av tiden spenderades på det. Vid nio tiden åkte jag och träffa Amanda. Vi drog till stan och sedan vidare till andra folk. En skön kväll fast man blev lite rastlös, vi kom iaf fram till att det blir tjejmiddag i mitt hus idag. Blir runt åtta-tio stycken om alla planerade kommer så det blir mysigt! Det bjuds på go mat och dessutom ska vi vara lite uppklädda. Det blir nog en go kväll, kanske att vi drar vidare efter det. Beror på om vi rullar efter maten, då stannar vi nog hemma! Så lite taggad för dagen är man ju, dessutom inför imorgon. Då drar jag och Erica till Göteborg, jag ska köpa goggles och lite sånt och hon kläder. Som sagt ska ju jag inte köpa något tills nästa bidrag och jag har hållt mig i skinnet. Kikade på min konto på internet igår och jag och mamma kom fram till att jag endast spenderat 200 kronor! Ibland är jag faktiskt duktig, fast dessa 200 har nästan endast spenderats på godis och mat. Men som mamma sa, man måste ju faktiskt ha ett liv också.
Men detta sparandet av pengar kan jag nog köpa den mängden av skor jag önskar till sommarn/våren. Riktigt härligt faktiskt!
Nu måste jag upp och röra lite på mig, annars kommer jag aldrig upp. Jag skriver mer om kvällen och lägger in lite bilder senare :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0