Lov

Om 40 minuter inkommer lovet och varar i en hel vecka, plus imorgon då för oss på Fridaskolan. Ibland kan våran skola allt vara bra, men det är väldigt sällan. Denna dags händelser har endast varit litteratur provet, och det kändes som om det gick galant! Efter det har vi bara haft en kort föreläsning om 90-talet och nu har vi haft IUP från halv ett och slutar som sagt klockan tre. Mer som händer under dagen är inte så mycket, ska nog senare till Hannah eller något liknande. Blev dessvärre ingen ansiktsbehandling pga hon var sjuk och dessutom tyckte jag och mamma det var bättre att göra det nu på lovet. Så inte så hemskt mycket att göra en dag som denna, vad som händer under lovet är inte heller schema lagt. Ska flytta in i min brors rum(han är i stugan i fjällen) för mamma har fått idéen att göra om mitt rum på nytt. Det kommer nog bli super bra, om det blir som vi sagt. Kommer bli en fotovägg med typ metallbubblor? Jo, jag vet låter knepigt men min silvriga fondvägg blev inte alls bra utan bara bucklig typ så vi ska testa med detta. Kommer nog blir svin fräckt, för den tapeten är faktiskt grym men annorlunga. Sedan ska det in hyllor och typ bokhylla fast inte bokhylla. En lång typ hylla där jag kan ha tvn i och typ förvaring, sedan ska garderobsdörrarna målas(inget tyg med andra ord) och så ska jag ha fototygen uppsatta så det bara blir att dra fram dom vid behov. Detta var inte allt men, lite saker kommer ju förändras iaf :D Nu kommer snart Niclas farandes in och då är det bäst för mig själv att jag tar upp något arbete och låtsas jobba, annars blir det något så kallat pisk. Men vi hörs, ha det bra!


hade inget för mig så satt och redigera, haha lite amatör men ändå. det går bort tråkig tid :) erica på bilden iaf, snygging

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0