Litteratur

Åter en lugn söndag, jag har endast varit på Överby och kollat lite saker och sedan var jag nyss i affären och köpte chips. Något mer har jag inte gjort idag, helt enkelt har tiden bara susat förbi. Har dock tagit några kort, städat och framförallt pluggat. Gjorde klar min NO-labbrapport som dessutom är otroligt tråkig att göra och nu sitter jag med litteratur häftet. Har som sagt prov på torsdag, känner inte något inför det alls. Men man får tänka positivt, ledig på fredag det är ju inte illa? Så det blir en lång helg eller ett längre lov, tolka det som ni vill. Morgondagens schema verkar inte vara så fullspacklat, ska bara in till stan efter skolan och köpa fritidskort, sedan fota igen och fika en liten stund. Ni kanske börjar fundera om jag verkligen har något liv, men jag måste fota mycket nu så att mitt rum blir klart för en gångs skull. Det sitter runt tio tomma ramar utan foto och ligger runt tio ramar i min garderob. Måste alltså med det framkalla ett par bilder men innan det ta några nya! Det blir nog bra ska vi se, gäller bara att jag lyder mina egna planer. Nu måste jag fortsätta med litteratur, kan faktiskt nästan ingenting! Så om ni kan något viktigt om August Strinberg, Selma Lagerlöf, Evert Taube och/eller Wilhelm Moberg så hojta gärna till! Dessutom har dagen varit beroende av Beyoncé's låtar, Halo och Ave Maria. Vet inte riktigt varför, dom har bara känts bra för dagen. Som sagt, åter till arbetet. Hoppas ni har haft något mer fartfylld söndag, skriver antagligen imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0