Halv tio

För två timmar sedan tillbaka har jag varit vaken, jag förstår inte mig själv ibland. Brukar aldrig vakna halv tio på en söndags morgon? Verkligen inte om man somna runt halv två, men men livet förändras. Ligger nu iaf i sängen och äter mig fet på gårdagens godis köp. Borde egentligen ta mig i kragen och gå upp, gör i ordning mig och sedan dra till överby. Är fortfarande ute på vinter köp, jag har seriöst inga goggles/skidglasögon, har iförsej hittat ett par. Men dom är på internet och vågar inte riktigt köpa dom ännu, får helt enkelt vänta ett tag. Åker ändå iväg om mer än en månad, men det är bra att vara ute i tid. Får helt enkelt pallra mig vidare, innan jag får ett samtal från min bror. Vad som händer senare vet jag inte, vädret verkar inte vara super fint heller, inte vad jag ser bakom persiennerna iaf. Så det blir nog inget fotande idag, kanske inomhus i såfall. Fotade lite igår som sagt, tyvärr idéetorka x2.
Nu har jag skrivit tre extra meningar än vad jag skulle, hur svårt kan det vara att lämna en säng? För svår verkar det som, men nu måste jag. Med mycket tjat så brukar saker och ting funka, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0