Måndag

Helgen har varit helt okej, inte gjort allt för mycket. I fredags så besökte ju självklart migränen, men efter några timmars sömn så var den inte lika kritisk längre så då kunde jag se tv och njuta va en fredagskväll. I lördags hände inte heller allt för mycket, umgicks med morfar min och sedan var Karin med familj hemma hos oss. Då blev det bak osv, och igår tog jag och min älskade pappa en 1,5 timmars promenad runt slussarna och skoftebyn. Riktigt skönt! Skulle egentligen fotat men jag hittade inget som kändes rätt att fotografera så fick bara bli att bära kameran haha. Sedan slog jag in lite paket och gjorde julkort! Besökte dessutom Sandhem :)
Så vad gör jag nu, början på veckan? Ingenting, finns nämligen ingenting att göra! Riktigt tråkigt, kanske ska ut och spela fotboll snart med några, kan blir kallt men vad gör man inte när man har trååååååååååkigt? Har nämligen inget plugg att göra, så känner att det är bäst att försöka göra något roligt av det tråkiga. Med det avslutar jag detta inlägg, ha en underbar dag! :) Själv ska jag träna och lite annat julstök ikväll, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0