Juldagen

Då var julen över, fyyy vad jag älskar det!
Denna dag bestod av besök hos farmor och farfar med alla syskon och kusiner på pappas sida. Fick med mig fem parfymer och smink då min ena fasters man jobbar på ett flyföretag som kan köpa sånt jätte billigt. Super kul!

Men gårdagen då? Började med migrän som jag skrev men gick ju över till en viss del, spelade paket leken som jag alltid är sämst på. Sedan lite mat igen och julklappsöppning! Otroligt många klappar, jag fick runt 28, och mina storebröder runt 18 plus alla till mamma, pappa, mormor, morfar, karin och malin! Så fick mig en hel del såsom:

  • Efva Attling ring, super fin!
  • Pilgrim örhängen
  • Linnen
  • Shorts och tröja, som sov
  • Linne och byxor, som sov och mys
  • Morgonrock, världens goaste!
  • Hangjord ring, som jag tänkte köpa men Karinraring köpte den hihi
  • Sötvattenssmycke, halsband och armband
  • Kamera ryggsäck, skit bra! Får äntligen plats med alla tillbehör osv.
  • Smink
  • Tofflor x2
  • Spinningskor, mina föräldrar vill nog att jag ska träna mer haha!
  • Lakan
  • Konsertbiljett
  • Godis
Sen är det förmodligen lite mer saker som fick sig ett hem!
Och nu, ska jag gotta mig med godsaker framför tvn. Grymt trött efter allt, så ha en underbar juldag! Puss på er alla sötnosar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0