Julafton

Äntligen är julafton här! Gud vad jag älskar julen och vintern, och hur länge sedan var det inte när snön fanns på marken en julafton? Kan tänka mig några år sedan, så idag har jag gjort snölyktor för att göra det fint på våran ingång haha.
Dessutom vaknade jag av migrän idag, jätte kul att ha på jul... Men fick mig ett par timmar sömn och nu mår jag tusen gånger bättre, kan i vilket fall leva!
Just nu sitter jag framför alla julklappar och väntar på min äldsta bror med sambo, sedan blir det julklappsleken och efter det lite fika och senare julklappsöppning :) Vi som skulle ha mindra paket iår, ser fortfarande lika mycket ut, fastän vi alltid säger att vi ska dra ner på det. Men ingen är gladare än jag, jag älskar paket! Fast jag känner mig okcså dum om man förväntar sig mer än vad som behövs, därför älskar jag paket med en tanke bakom. Underbart att få en julklapp där det verkligen finns en baktanke, då känner man sig speciell! Och det försöker jag med varje år, men det blir siochså ändå. Men är nöjd över alla paket jag köpt! :)

Nu ska jag gå ut och tända lyktorna, ljuset har slocknat... Så får frisk och ny luft, är otroligt skönt. Så jag skriver lite senare, eller imorgon :) Puss och god jul på er alla godingar!

Kommentarer
Postat av: Holy Kirch

har du fått några fina julklappar? :) kram

2009-12-24 @ 18:41:57
URL: http://holykirch.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Väldigt många :) kolla inlägget ovan, kram

2009-12-25 @ 19:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0