Fredag

Dålig uppdatering, JAG VET! Men har haft de sista skoldagarna och idag, var det första gången på länge då jag kunde vakna upp av klockan och.... STÄNGA AV DEN! Inte behöver gå upp eller trycka på snooza, så jag kan berätta för er alla att jag somnade djuuupt och ömt. Otroligt skönt i vilket fall! Och nu då, jo nu är det lov för lilla mig. Känns underbart faktiskt, fast ändå lite tråkigt. Med tanke på alla underbaringar som finns i skolan, de personerna gör min dag! Så får helt enkelt träffa dom nu under lovet också, annars kommer jag inte må så bra som jag brukar :)

Nu idag, vet jag ingenting vad som händer. Får hoppas på något roligt, annars får det bli en mysig hemmakväll med mina föräldrar. Ska i vilket fall äta en underbart god mat ikväll samt godis. Får se vart jag orkar gå sen, kanske blir till att rulla omkring... Nja, överdriva ska vi inte göra men ändå! Men nu steker mamma lite mat åt mig, borde kanske gå och göra sällskap, så jag hör av mig lite senare eller så. Är ju trots allt lov så kan uppdatera mycket mer nu om nu minnet påminner mig! Ha en underbar snöig fredag, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0