Torsdag

Då var man tillbaka igen, lika sen som alltid. Men fint folk kommer sent, inte sant?
Nej, kanske inte är av den fina rasen men i vilket fall är jag back on track. Har nämligen inte haft tid för att blogga nu ett tag, har börjat gymnasiet nu och grejer nämligen. Och om det kan jag säga att: DET LÄR BLI SKOJ!
Riktigt bra folk faktiskt, så ser fram emot TRE år. Eller inte ser fram emot kanske, men blir ändå roligt.

Så mina två senaste dagar har tillbringats i Vänersborg på Fridagymnasiet, annars har det varit jobb som varit priotering 1 och lite powernaps ;)

Så vad händer mer under veckan? Jag kan faktiskt inte svara på det, blir nog till att ta det allmänt lugnt och skaffa nya krafter :)

Nu ska jag fönstershoppa via internet och se om det finns något i min smak, så vi hörs! Nu lär det bli mer inlägg när skola börjat, så vi hörs. Pussar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0