Söndag

Då var det minifödelsedag för mig, inte illa va? Fyller egentligen år imorgon men eftersom vi ska åka till Lurö då och det är långt till nästa helg så blir detta min låtsasfödelsedag. För vem tackar nej till två födelsedagar? Inte jag :)

Men men, nu ska jag prata lite med min kära Karin till svägerska, ha en bra dag för det ska jag ha! Puss

Förresten, kommer förmodligen lägga ut lite outfit bilder nu för tiden, webben på datorn gör det mycket lättare än den andra jag hade, samt min digital och system kamera är jobbiga att behöva lägga in alla bilder. :)



Såhär ser jag ut idag:
Tunika skjorta från HM
Tights Gina Tricot
Namn halsband med texten Tingeling (fråga mig inte vart det är ifrån, fick det av mina kära föräldrar)
Plus Spinningringar samt pärlörhängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0