Torsdag

Då sitter man ännu en dag vid datorn i skolan, hur mer varddag kan det vara? Tveksamt vart gränsen går, men att vara vid datorn på skoltid verkar vara fullspäckat på min schema mellan mån-fre 08:30-15:00. Nu får ni väl inblicken av att jag endast sitter och inte gör någonting, endast har statusen på pluggar. Men så är det faktiskt inte, eller jo ibland men inte en dag som denna. Idag sitter jag nästan med ett leende på läpparna samtidigt som jag precis skrev klart sista meningen på mitt fördjupningsarbete! Nu gäller det bara att ta fram kameran och göra det allra sista, men jag är på gång, riktigt på gång. Plus att det nationella provet i matematik gick alldeles okej, om inte bättre!
Så jag är faktiskt riktigt nöjd över mig själv idag, och det händer inte allt för ofta. Bara för det, ska jag slösa pengar på mat.
Vi ska nämligen till biblioteket senare idag och det är precis vid lunch, därför ska jag, Sophia, Cajsa och förmodligen Amanda köpa oss en matbit. Om nu allt går som planerat, så vi får hålla tummarna. För min mage skriker efter mat, och då menar jag skriker efter fet mat. Jag är nog en utav de onyttigaste människorna, förutom dom på fetmakollo i USA. Men man måste njuta av sitt liv, och det för jag till fullo.Men för att vara lite utav en med 0size ska jag ut och springa i eftermiddag, Mallan drog med mig och jag måste faktiskt träna upp min odugliga rygg.
Är riktigt sugen att börja med fotbollen igen, men för att det ska inträffa med min takt på träning inom detta året behövs nog en operation för mig. Så jag blir dom vanligt igen, kanske borde höra av mig till någon sån där person. Kan ju lika gärna ändra lite saker hit och dit samtidigt, kanske operera mig till en liten katt? Eller kanske ett stort jävla lejon? Det hade faktiskt varit riktigt... grymt! För tänk att låtsas vara sjuk en dag i skolan och sedan komma nästan dag och se ut som ett lejon? Jaja, slut med min fantasi och välkommen verkligheten.
Ska ta och ringa Sophia eller något, vet inte vart dom har tagit hus. Kan nästan tro att dom ligger någonstans i sitt flabb och skrubbade knän... Får hoppas på det bästa, min lilla pärla får inte bli skadad haha!
Men nu laddas strax mitt batteri ur, lika bra att spara allt innan det ligger utspritt någon stans i cyberrymden.
Hoppas ni orkar läsa min novell, jag vet inte vart jag fick alla ord ifrån idag. Tror det var solen som gav mig dessa ord och meningar, eller något i den stilen. Nog pratat, ha en skön dag skriver kanske efter löpturen! PUSSS :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0