Tisdag

Förtillfället ligger mitt bredband på en lägre nivå än bas, förstår inte vad som har hänt. För Spofity, Msn och Facebook funkar alldeles utmärkt men resten går i ett lägre tempo än jag inte kan förklara.
Men men, förutom fnattet som "modemet/dongeln" har fått har allt varit bra. Ett jäkla skönt väder och ett tag trodde jag verkligen jag var i en bastu! Jag var så varm att jag inte visste vad jag skulle göra, vi var borta vid bergshanget och ja. Det var varmt som sagt... Något mer än värme, skidåkning och allt annat i den fronten har inte hänt. Tog mig nyss en dusch, och det är ju en fruktansvärt intressant händelse att bli medveten om.
Förutom duschen sitter jag nu och väntar in tiden för sängen, jag är fortfarande trött och blir snart arg på mig själv. Måste väl lida av något, men som tur är vet jag några fler som känner precis som jag. Som varit med om samma resor som jag.
Men nu får jag skippa dessa samtal om sömn, man blir ju inte mer pigg?
Fast mer har jag inte att berätta, finns knappt något att säga när man sitter i en stuga mitt uppe i ett fjäll. Händer helt enkelt inte så mycket, fast idag var vi faktiskt i ena skidshopen. Och både jag och pappa hittade tröja/tröjor. Jag fick en Tiger Hood och pappa köpte en ljus Boomerang tröja och en Boomerang Hood. Så lite kap händer allt här med!
Men nu får jag avsluta, min rygg börjar värka för att jag sitter på ett så konstigt sätt som man kan göra. Ha det så gott så länge, skriver nog imorgon tror jag :) (efter jag vart och köpt mig mitt godis!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0