Tisdag

En helt okej tisdag faktiskt, skolan gick som rätt vind i rätt segel. Med andra ord snabbt, och när jag kom hem blev den en liten stund över för träning och sedan begav jag mig till stan för att träffa Sophia och Cajsa :)
Vi gick och kollade på någon uppvisning som inte kom till gränsen vi förväntade oss men helt okej ändå, och efter det var det nästan dags för hemfärd. Så nu sitter jag här, och har tappat orden för ett inlägg. Inte helt ovanligt va?
I vilket fall, hade tänkt mig att skriva lite på fördjupningen. Skriver om misshandel och våltäkter m.m och måste få lite idéer för hur redovisningen ska se ut. Har kommit fram till foto, men hur vet jag inte riktigt än. Har några bra idéer men bör ha flera. Men nu ska jag äta KALASPUFFAR! Haha, ha en skön kväll. Puss


IMORGON GÅR VI I SKOLAN MEDAN ALLA ANDRA ÄR LEDIGA, SUUUUURT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0