Söndag

Äntligen har jag fixat internet i denna stuga, fick ta bort det förra mobila nätverket och sen installera ett nytt. Lite krånligt och min dator kände inte riktigt för att jobba idag, men efter lite övertalning och envishet så gick det till slut.
Så nu sitter/ligger jag i rummet i stugan, och jag känner mig verkligen hemma. Man kan släppa allt och bara leva helt enkelt, visst saknar jag redan mitt hem. Har inte varit hemma länge, endast drygt två dagar. Men får samla lite krafter här, skönt att umgås med familjen. Har inte träffat dom på länge, och på torsdag kommer Jesper och Malin hit. Det blir också en höjdpunk på dessa dagar, men att bara åka skidor ett par dagar till är inte heller fel. Visst var Hemsedal underbart, samt BERLIN men detta blir nog också underbart men på sitt sätt. Det blir avkoppling, och det behöver jag när jag bär på denna förkylning! Och för att göra er lite avundsjuka, Västergötaland bär inte bara på fint väder. Det finns här med, det var ca 10grader när vi kom hit och växlande molnighet. Plus att backarna inte såg "förstörd åkta" ut, utan det var perfekt. Kanske det blir till att ta på sig shorts och t-shirt imorgon, kanske jag överdrev lite... Men ni fattar haken? Det är med andra ord bra väder här.
Har inte så mycket mer att säga om dagen, har nästan endast spenderats med träsmak i röven... Och ska faktiskt lägga in bilder idag, ska gå och hämta min kamera nu. Har inte fått några bilder ifrån några ännu, men det kommer. I promise! Ha en fortsatt dag, ska hämta chips också innan dom blir uppätna av några människor i soffan. Puss

Grattis återigen Niclas :)<3

Kommentarer
Postat av: Niclas

va gullig du är som skriver grattis till mig on the blogg ;)

2009-04-15 @ 21:22:50
Postat av: Anonym

ALLT FÖR DIG BROR ;)

2009-04-15 @ 21:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0