Söndag

Svullen och blå sitter jag åter i den blå soffan i det inte allt för stora rummet. Fortfarande kvar i stugan, men åker hem imorgon. Dålig skidåkning så det nästan skriker om det därför lika bra att åka hem och faktiskt gå i skolan. Inte bra att misa saker och ting nu det sista, inte för att två dagar gör så stor skillnad men ändå.
Eftersom skidåkningen inte var bra kom pappa med idéen att, varför inte prova något annat?
Därför hyrde vi snowboard och telemark, och det är därför jag är blå och svullen. Men det gick faktiskt bättre än väntat!
Nästan så att jag vill köpa mig en, får nämligen välja mellan bräda och kitet eller skidor och kitet. Får väl se, har ju redan skidutrustningen men men.
Mer som hänt idag finns inte, nästan lika bra väder som igår. Men vet att hemma så är det sommar väder, men åker ju hem imorgon och kanske jag får turen med mig och det blir sol varje dag! Man kan ju alltid hoppas...
Nej, nu ska jag försöka mig på en ny header och sedan se en film som börjar vid nio! Ha det så bra det går, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0