Lördag

Jag och löften verkar ju inte vara någon bra kombination, skrev igår att jag lovade att lägga in bilder från Berlin. Men inte här inte, dom är inte ens inne på datorn! Men har faktiskt cirka 1,5 veckors tid på mig att lägga in dom och sedan ladda upp dom här. Så håll ut gott folk, kanske dom kommer imorgon. Kan tänka mig att jag kommer vara uttråkad efter bara någon timma, fast det ska ändå blir skönt att komma upp till stugan igen. Mysa ner mig bland alla trän, all snö och alla gosiga björnar. Varje gång jag åker upp tror jag alltid att jag kommer bli överfallen av björnar, varenda gång jag åker själv ner i "Äventyret"(en backe) inbilar jag mig att en björn ska stampa ut i backen från skogen. Är jag sjuk eller bara väldigt fantasifull? Efter att en björn en gång för ca 4 år sedan kom ut i en backe i just Lofsdalen tror jag att det ska hända mig. Jag är nog lite sjuk, inte bara fysisk utan psykiskt också.
Så mycket mer som har hänt under dagen finns inte att skriva om, endast besök av bror och Mallan :) Skulle egentligen med Karin, Kikki, Amanda och hennes syster ut och grilla samt fota. Men min hosta sammarbetatade inte så fick ta medicin istället.
Usch vilket tråkigt och snurrigt inlägg, ni får ursäkta mig! Jag är inte på något bra humör/skrivhumör så blir bara massa upprabblade saker... Kanske lika bra att lägga mig och försöka bli frisk, plus att jag åker halv åtta imorgon bitti.
Uppdaterar antagligen när vi kommit upp, om jag orkar och hinner :) Ha en bra dag och morgondag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0