Fredag

Vad vill all huvudvärk och sömn mig? Varenda dag upprepas samma sak, och nästan vid samma tid. Knappt några  piller hjälper heller, tar snart nässprayen.  Fast har jag verkligen så ont att jag ska slösa 100 kr på ett sprut i min näsa? När vet man att smärtan inte längre har något stopp och inte kan underlättas med några piller som finns? Är det då man ska ta den gudomliga sprayen, fråga inte mig jag vet inte svaret. Jag önskar dock jag visste...
Jag orkar inte skriva mer, detta ljus från Jesper dator går mig på nerverna. Det underlättar inte, och livet blir inte heller bättre ju mer man klagar. Lika bra jag slutar skriva, annars kommer ni få läsa en hel bok om mina "klagerlser" och allt annat i den vägen. Ha en skön fredag samt ta det lugnt med påsharen imorgon. Själv väntar man redan, pappa har pratat med haren att han ska komma. Hm, lite töntigt för en femton åring? Avgör själva, nu ska jag faktiskt sova! För imorgon består dagen av sol, och sol på snö är ingen bra kombination. Redan idag var det usel skidåkning, så lika bra att gå upp tidigt så man kanske får något åk innan det blir till att steka i solen! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0