Stolt

Har precis pluggat klart, riktigt stolt över mej själv. Skrev otroligt mycket för att vara mej, och jag blev nöjd. Fast dock var det så att jag fick skriva lite med fantasin, som att byta en propp. Jag har inte hunnit det denna veckan, eller hunnit men inte fått för mej att göra det och vid såna här lägen då läxan ska vara inne imorgon blir telefonen en god vän. Ringde min kära bror, som dock hade trasig telefon så han hörde inte mej men jag han. Då fick jag ringa mobilen och kunde prata utan några större omständigheter. Han beskrev hur man bytte proppar och verka inte helt omöjligt. Nu kanske ni tänker att jag inte har några hästar i hagen, men jag kan säga er. Jag verkar mer osmart än jag är, oftast iaf haha. Men efter det fick jag iaf skriva ner hela läxan och mer om just det ämnet ska jag nog inte låta er läsa. Ni lär nog då aldrig besöka mej igen och det ska jag ju itne försöka utföra. Mycket mer har jag inte hunnit med, förutom min kära Alex var här. Det var ett tag sen jag fick en snack med honom så det var roligt, Karin var också med på ett hörn och det är ju inte konstigt eftersom dom tillhör samma släkt. Kusiner så att säga, med det kan man ju också säga att jag och han nästan är släkt vi med. Mer än det har nog inte hänt idag, har dock sagt hejdå till mor och far som åker till stugan i fjällen idag till lördag. FF som man sa på barnsben, förresten kanske ni kommer ihåg det barnprogrammet? Markoolio var med och så gjorde dom något speciellt med fingrarna och ropa FF hela tiden. Tänkte att lite minnen får man ju tra fram såhär tid runt nio snåret. Med detta avslutar jag också inlägget, ryggen är inte riktigt min vän idag/ikväll. Kanske får lösning på det problemet imorgon när jag ska till allergimottagningen, det är ju så roligt att komma dit. Aja, livet har små svackor och tråkigheter ibland. Nu säger jag iaf godnatt för er som ska sova, inte för att det är många som gör det vid denna tid, men om det finns undantag så godnatt. Annars bara ett hejdå och skriver imorgon, Puss.

en gammal liten bild ifrån förr, den visar
att kylan finns och det stämmer väl in nu med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0