Inställd

Första lektionen inställd, skit kul att sitta här ensam medan de andra har lektion. WII! Aja, bättre att sitta här med dator istället för äcklig franska med äcklig fröken. Vi har haft runt tio olika lärare sen sjuan och nu har vi den sämsta utav alla. Hon har inte alla hästar i hagen som ordspråket säger. Med andra ord hade jag kunnat komma till skolan en timme senare än vad jag gjorde idag. Fast blev ändå försenad, hämta amanda typ halv nio och börja då. Men men, nu ska jag skriva klart min CV innan klockan hinner bli halv då jag ska byta om och ha idrott. Fast det lär inte gå så bra eftersom min rygg är helt pajj och min höft har fått fnatt. Vet inte var det är men ont göre iaf. Men skriver kanske ikväll beror på om jag hinner eller inte, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0