Härligt

En ny vecka med härligt skoljobb! Jag känner hur lycklig jag blir, hur hela kroppen skakar av förväntningar. Nu var jag nog inte helt seriös, för det där med skolan är inte något jag riktigt tycker om. Första veckan är helt okej, ,men nu efter drygt tre-fyra veckor är jag redan skoltrött. Jag vaknar mycket senare på morgorna, runt kvart i åtta. Innan sommarlovet gick jag upp sju-kvart över. Men nu ska jag inte trötta ut just er pga av mitt tjöt om skolan. Sitter dock i skolan och ska göra IUP, som står för: inviduell utvecklingsplan. Vi ska skriva om våra mål inför terminen, men jag har inga mål i huvudet som jag vill uppnå. Menar nu inte att jag är bra på allt och inte behöver några, mer tvärtom isf. Får väl ta och börja skriva snart, jag som skulle vara seriös med skolan nu. Det går ju som det går, sitter bara med datan framför mej, msn uppe, och allt annat som man inte ska ha uppe! Riktigt seriöst där, men jag ska nog vara glad att jag ens får gå i skolan som många inte ens har råd till. Därför borde väl jag och alla andra ta vara på den fördel vi har med att få gå i skolan. Så det är nog dags att klicka på: Spara & publicera.

Skriver sen när jag kommer hem, vet inte om jag hinner innan träningen dock, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0