Vulkan

Då sitter man här återigen med en fontän till näsa som också känns att den sitter fast i en tång! Halsen som en brännande vulkan och hostan är som ett vulkanutbrott fast under en längre tid. Dessutom känner jag ingen smak längre, så fick slänga min glass tex. Jag känner bara härligt! Eftersom jag varit sjuk hit och dit, eller förkyld iaf så tror vi att jag fått tillbaka myckoplasman. Med tanke på det kanske jag borde skaffa antibiotika eller pencilin inom snarast så jag slipper lunginflamationen. Eftersom förra gången jag fick detta var jag sjuk tre veckor, inte halvt sjuk utan mer dödsjuk. LÅg dock inte i kistan men kändes så. Nog pratat om det, dagen idag började med sovmorgon till halv ett. Drog till skolan så sleten som man kan vara, slutade tio över två sedan stack jag hem i den underbara regnet och nu sitter jag här. Tänkte vänta på mor min, så ska vi dra ut och kolla på jacka. Det är väl ett plus i kanten. Efter det ska jag dra och träffa Alex ett tag. Det var bannemej ett tag sedan, har allt saknat den grabben. Sedan drar jag antagligen till Jespan, men nu när jag ändå håller på att skriva om dra dit, ska dit och allt inom det området kan jag meddela att soffan väntar på mig. Måste få ligga där ett tag och tycka synd om mig själv, vem vet det kanske hjälper. Det kan också hända att John blund kommer och hälsar på mig, det har ju aldrig hänt denna veckan vid denna tid! Så ha det bra, hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0