I all hast

Ett inlägg i all hast! Har fullt med plugg helt plötsligt, har antagligen prov imorgon fast vet inte säkert eftersom våra lärare inte riktigt avslöjar det. Har 60 glosor tills nästa vecka, äcklig franska ljudinspelning om "mitt", räkna drygt 40 uppgifter i matte och no-läxa. Riktig härlig skola säger jag bara! Har börjat tycka mindre och mindre om skolan nu på senare dagar. Är både skoltrött men också trött på just våran skola. Den är hemsk ibland, ingen riktig ordning och reda på saker och ting. Men får väl göra det bästa utav det sämsta. Har i vilket fall verkligen rå-pluggat idag och hoppas någonting har hoppat in i min lilla blondin hjärna. Men nu ska jag få lite mat i magen så jag kan plugga vidare. Hoppas ni har bättre dagar än att sitta med tio böcker, tjugo papperen, 2 uppslagsverk och två datorer! Ha det, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0