Utkast

Just vid detta ögonblick märkte jag att jag hade ett inlägg sparat i utkast. Jag märker verkligen att data och teknik ligger på mina starka sidor. I vilket fall var det ändå inget inlägg som var intressant, kanske inte något är det men man läser det man vill läsa och skriver det man vill skriva. Så välj själva, jag själv tycker i alla fall att det är skönt att skriva av sig lite. Men men, mer om till denna vecka. Idag är det prov, jag bara längtar tills jag får sätta mig vid bordet med ett prov och känna att äntligen händer det bästa i mitt liv. Men nu kan jag inte längta för jag hatar matteprov! Dagen ser också ut så att jag ska labba med alkohol? Det låter ju bra eller vad säger ni? Sedan efter det har vi IUP hela dagen, med andra ord göra vad man vill. Det kan man inte klaga över. Fast klockan ett ska jag träffa våran SYV(vet inte hans namn) och prata om typ gymnasium och sånt. Plus att min bror ska hit och berätta om något? Får väl se vad som händer haha. Efter skolan ska jag först hem och sova! Antar jag vaknar typ vid halv fem, då ser jag klart på One Tree Hill, efter det kommer AFV då går jag och städar mitt rum. Det är ju ändå torsdag, och då har mina föräldrar kommit på att det är en städdag! Efter det ska jag se på Las Vegas och sedan vet jag inte mer. Kanske hitta på något, jag har ingen aning. Men när jag låg som död i sängen vid sju kom jag överens med mig själv att göra dessa saker i denna ordning. Ser fram emot ordet sova. Det frestas väldigt mycket. Men nu ska jag slå Amanda en signal eller ett sms, får se om jag orkar använda knapparna eller orkar öppna munnen.


Idag åker Karin och Amanda till Sthlm för att åka med Galaxy. Det är Blondinbellas halloweenfest(som Mr sa, var inte det för 2 veckor sedan? haha) och dom ska dit för skolarbete. Jag säger bara ORÄTTVIST! Men jag är ändå för liten, det vet ni redan kanske. Men hoppas dom överlever, och super hövvet av sig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Galaxy? Shieet

2008-11-13 @ 16:02:03
Postat av: Pontus Eric Olsson

bra jobbat Mathilda :), jättefin blogg då designen inte räknas med. Fortsätt i samma anda ! ;D

2008-11-13 @ 16:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0