Utan liv

Dags igen. Åter igen en vecka utan något liv. Har dock prao men ledig tid får man ju gott om, och då menar jag ledig. En tid då i stort sätt allt är uteslutet, det är dessa dagar man längtar efter när man går i skolan. Men nu, jag vill till skolan. Få tillbaka mina normala rutiner och får lite ordning och reda. Fast livet hade ju ändå varit himmelskt utan den där för jävliga skolan! Jag har också nu en halv timme försökt få ordning på min blogg igen, en uppdatering på designen. Men eftersom jag endast äger 1/4 blondinhjärna kommer jag inte långt, med det menar jag att trycka spara inte existerar i min hjärna. Därför blir dagen imorgon till att ordna upp det igen, ska dessutom färga Mallans ögonfransar och fota med Amanda.
Hoppas att jag inte vaknar allt för tidigt, kan gissa på runt halv åtta. Då alla byggare på taket hammrar som mest! Jag får seriöst fnatt, men men snyggt blir det väl. Tror jag? Har i vilket fall övertalat mamma att göra om huset på utsidan också, blir bara insidan. Som min pappa, han bygger nu en vinkällare! Ligger man i kris då?
Men men, nu ska jag ta fram matteboken igen och läsa igenom de älskvärda tecknen.
Ha det bra!

Måste också påpeka min härliga uppdatering som sker stup i kvarten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag förstår dig! :)

2008-11-13 @ 16:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0