Samhällsvetenskap

Sitter och försöker lägga in mitt arbete om "Astma och allergi" på fronter, men det går ju som det går. Efter 6 veckor är jag nästan klar och jag är nöjd! Nästan mer än nöjd, så nu ska jag gå och försöka skriva ut detta så min lärare kan få det. Han skulle ha det till att visa andra, roligt? Nja, haha. Men måste i vilket fall visa arbetet för min svenska och engelska lärare. Jag är ju inte den bästa på grammatik inom engelska. Hon ska få läsa och rätta helt enkelt. Blir inget vettigt av detta inlägg och inte om min inläggning av arbetet heller! Skriver kanske ikväll om jag hinner, mycket är inplanerat.

Funderar dessutom på denna håltagning längre ner! Har tänkt mycket på det och eftersom min mor är emot all piercing kanske detta kan gå igenom? Vi får se på detta, och hoppas på det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0